خوش خواب!

بهار واقعا فصل عجیبیه!!! ناهار میخوری دوست داری بخوابی، میشینی دوست 

داری بخوابی، پامیشی قدم بزنی دوست داری بخوابی، درس میخونی دوست داری

 بخوابی، حتی تو خوابم باز دوست داری بگیری بخوابی...


رازک ..) ۳
افغانی ..
بخاطر گیاهان و درختان اطراف
من خواب الود نمیشم ولی حساسیت فصلی میشم  و اب ریزش در حد ابشار نیاگارا !! 

آخ آخ چه  بد! 

همون خواب بهتره پس😉😁
حالا بهتون بگم که من به هر دوش مبتلام😃 پس خداتونو شکر کنین😅
البته آبریزش نه! گوش درد!!😣

همنام مادر سادات
واااای رازک جونم سلااام

دست رو دلم نذااااار
منِ بیچاره باید درس بخونم واسه کنکور،همشم خوابم میاد ولی خب نمیشه بخوابم که عقب میمونم
حساسیت فصلی هم دارم بینیم کیپ میشه😑 😩 بیچاره شدم اصن

سلام عزیزم. خوفی؟

آخیییی
درکت میکنم یاد خودم افتادم چقدر تنبلی میکردما😖😖
الانم همینم😂

فقط به هدفت و آینده روشنت فکر کن. خود به خود انگیزه میگیری و خواب رو بیخیال میشی😊

همنام مادر سادات
ممنونننننممممم عزیز دلم، تو چطوری؟
وقت استراحتم بود یادت افتادم گفتم بیام بهت سر بزنم

😂😑💙 پشت کنکور موندن خیلی سخنه،از ی طرف میگم کاش زودتر تموم شه بره از ی طرفم میگم نههههه خیلی چیزا هست که هنوز باید بخونم و کلی تست نزده دارم
اصن ی وضعیه😂

اره فقط همیناست که بهم انگیزه میده و البته به اون لحظه ای فکر میکنم که برق خوشحالی رو تو چشمای مامانم و بابام و داداشم ببینم

موفق باشی همیشه عزیزم😍
دعام کنیا😉😍
یا علی...

خداروشکر خوبم😍😊

چه عالی😍😍 باعث مسرت و خوشحالیه که ببینم دوستم به یادم باشه

انشالله میرسی همه رو بخونی و بهترین چیزی که انتظار داری برات پیش بیاد . نگران نباش😊
برات ارزوی موفقیت میکنم خانومی😙😍
یا علی

شاپرک نقره ای
واااااای دقیقا این حال و روز منه ... امتحان دارم همشم خوابم میاااااد ... کمبود خواب پیدا کردم ...خخخ

😣😣 حال روز هممونه😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان