السلام_علیک_یا_علی_اکبر

 

رسم است هر که داغ جوان دید، دوستان
رأفت برند حالت آن داغدیده را

یک دوست زیر بازوی او گیرد از وفا
وآن یک ز چهره پاک کند اشک دیده را

آن دیگری بر او بفشاند گلاب قند
تا تقویت شود دل محنت کشیده را

یک چند دعوتش به گل و بوستان کنند
تا برکنندش از دل، خار خلیده را

القصه هرکس به طریقی ز روی مهر
تسکین دهد مصیبت بر وی رسیده را

آیا که داد تسلیت خاطر حسین؟
چون دید نعش اکبر در خون تپیده را؟

آیا که غم‌گساری و اندُه‌بری نمود
لیلای داغدیدۀ محنت‌کشیده را

بعد از پسر دل پدر آماج تیغ شد
آتش زدند لانۀ مرغ پریده را

#ایرج_میرزا

رازک ..) ۱
مشکات ..

سلام 

خیلی قشنگ بود😊

ایرج میرزا از این حرفا هم بلد بوده؟؟😐بهش نمیاد.

سلام، اوهوم واقعا قشنگ بود.

منم چون تعجب کردم پست گذاشتم😂😂😂
کلا مودی بوده😬

نازنین

سلام رازک جونم خوبی ؟ دلم تنگ شده برای همه چیز و همه کس. 

سلام نازنین جانم. خوبم شکر. تو خوبی گلم؟ سلامتیت خودت و عزیزانت؟؟

 عزیزمم دلتنگی همیشه به سراغ آدم میاد. چه خوبه که دلت برای گذشته تنگ میشه. 
من داشتم تو خانواده برتر میگشتم دیدم اکثرا کاربرا جدید شدن، ولی اصلا دلم برای قدیمیا تنگ نشد😔
خیلی وقته دیگه وبلاگ نمیخونم. 
تو چیکارا میکنی؟ 

نازنین

سلام.الهی بمیرم برات.باور کن از همون روزی که پیام دادم تا الان ان قدر سرم شلوغ بود یه دفعه یادم اومد پیام فرستاده بودم. مرسی خوبم. کارمند شدم. مشغولم. همه خوبن. شما وخانواده ی محترمت خوب هستن ؟خبر به غیر از کار یه مورد جدید پیدا شد. خوشتیپ و قد بلند فقط کلید کرد با مادرم توی یه خونه زندگی کنیم. واسه همین بهم خورد. ایشالاه همیشه سلامت وشاد باشی. دلم برات تنگ شده بود همچنین هم نام مادر سادات. نمیدونم کجاست.خودت چه طوری ؟مواظب خودت باش. بووس

سلام عزیزم خداکنه. انشاءالله همیشه زنده باشی

خداروشکر انشاءالله موفق باشی. چه عالی، کار آدمو هدفمند میکنه. ولی مواظب باش به خاطر کرونا. 
مچکر خانواده خوبن شکر. امیدوارم خانواده تو هم حالشون خوبه خوب باشه. 
به به خواستگار دوس دارم😜 منم موافق نزدیکی به خانواده آقا نیستم اگه پستای نی نی سایت رو بخونی 90 درصد خانوما که به مشکل خوردن به خاطر زندگی تو یه ساختمان با مادرشوهره، البته سن اون دخترا خیلی کمه، مثلا تو 15 _16سالگی عروس شدن. و خیلی بهشون ظلم میشه.
نمیدونم هم نام مادرسادات در چه حاله، پیگیرش شدم یه بار ولی جواب نداد، حتما سرش خیلی شلوغه انشاءالله به چیزای خوبی مشغول باشه. 
منم که هیچی بیکار تو خونه میگذرونم. منتظر جواب آزمون استخدامی. حس خوبی ندارم. چون روز مصاحبه خسته بودم خیلی. مصاحبه گرا فهمیدن اعصاب ندارم 😭😭
خدا کنه معجزه بشه

ناشناس

گل باران نازنین 

سلام عزیزم.مرسی همه خوب هستند. هرچی خیره برات پیش بیاد عزیزم.نی نی سایت زیاد میخونم. ولی عضو نیستم. ایشالاه خبرای خوب بشنوم ازت. من توی خانواده برتر یه صفحه شخصی دارم به اسم گلباران نازنین. هر وقت دلت گرفت  بیا. البته هر وقت دوست داشتی بیا.آدم دلش یه وقتایی بد میگیره. ولی ولی خدابزرگه. قربونت برم من. خیلیدوست دارم رازک جونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان