قدر

دلم التماس دعا می‌خواهد...
از همان التماس دعاهایی که آدمیزاد،
یک‌وقت‌هایی دلش را به دریا میزند! 
و به خلق الله رو می‌اندازد که برایش دعا کنند...!
آنوقت با همه وجودت
دلت را به زمزمه‌ی خدایا گفتنِ خلق‌الله خوش می‌کنی!
که اگر صدای تو به عرش نرسید!
لااقل یکی از همین خلق‌الله صدایش انقدر رسا است
که عرشیان و فرشیان از «خدایا گفتنش»
«خدایا بگویند..»
.
وقتی می‌گویم برایم دعا کن
یعنی کم آورده‌ام!

دعایم کن.... 

رازک ..) ۱
مهسا

سلام عزیزم. ایشالاه خدا هرچی میخوای بهت بده. وتو رو خدا برای منم دعا کن

سلام گل خانوم. ممنون عزیزم. منم برات بهترینا رو از خدا میخام

زهرا

سلام من همون دخترم که تو سایت خانواده برتر راجب ازدواج و وکالت سوال گذاشته بودم....اگه دوس داری بگو ایدیمو بدم تا بیشتر باهم حرف بزنیم..راستی چندسالته؟؟

سلام زهرا جان.

کاش بیای ببینی جوابمو
ببخشید من یه مدتی درگیر خانواده بودم، اصلا وقت نکردم بیام وبلاگ.
میشه تلگرام نریم و همینجا صحبت کنیم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان