خداروشکر، سلامتی...

"هیچى سلامتى "!

این همون جمله ى کوتاهیه که تا همین دو سه هفته قبل، در جوابِ "چه خبر" خیلى راحت به زبون میاوردیمش، اما حالا شاید متوجه شده باشیم که سلامتى واقعاااا "مهم ترین چیزه"!

شاید حالا متوجه شده باشیم که همون دور زدنِ ساده تو ماشین با رفیقمون خیلى خوب بود و قدرشو ندونستیم. 
همون قهوه اى که تو کافه بى خیالِ دنیا، سفارش میدادیم خیلى میچسبید 
همون پیتزایى که یهویى هوس میکردیم و با یه تلفن میاوردن دمِ خونه خیلى حال میداد.
همون چرخ زدنِ الکى تو پاساژ و خیابون، نعمتِ بزرگى بود.

شاید اگه از دلِ این بحران خوب و خوش بیرون بیایم،
دیگه وقتى که حوصلمون سر رفته، نگیم: اى بابا اینم شد زندگى؟!
یا سرِ یه ناراحتىِ کوچیک به این دنیا بد و بیراه نگیم 

شاید اگه این روزاى سخت بخیر بگذره، از این به بعد تو جوابِ چه خبر؟ بگیم: "خداروشکر، سلامتى"❤️

 

رازک ..) ۲
افغانی ..

زنده بمونیم ! دور دور کردن با رفقا پیشکش ☺

اینکه با امبولانس دوردور نریم صلوات 😅

ان‌شاءالله زنده می مونیم. فقط مواظب باشید🌺🌺

عسل لاریمی

سلام.

باهاتون کاملا موافقم. الان که فکرشو میکنیم، میبینیم چقدر همه چیز خوب و قشنگ بود.

به امید روزهای پر از شادی سلامتی واسه همه مردم دنیا

سلام 🌹🌹🌹

به امید اون روز💓

نازنین

سلام رازک دل پاک من خوبی؟هایشالاه همیشه سلامت باشی در کنار خانواده.مواظب خودت باش گلی خانم.هصفحه دخترانه باهات آشنا شدم اگه یادت باشه

سلام نازنین جانم. ممنون خوبم. شکر،. تو خوبی خانوم!؟ ❤️❤️❤️🌹🌺🥰

ان‌شاءالله تمام آرزوهای خوبم برای تو اتفاق بیفته. چقدر حس خوبی به دعات دارم. 
یادمه که گفتی لحظه سال تحویل 98 یادم بودی، خیلی برام ارزشمند بود. 
عروس شدی؟ 

نازنین

سلام عزیزم خوبم شکر خدا. هنوز عروس نشدم ولی خیلی اتفاقات افتاد. امیدم به خداست. هایشالاه خوشبخت بشی قربونت برم من. از این به بعد این جا بهت سر میزنم. یخیلی مواظب خودت باش. نکات بهداشتی هم رعایت کنم.دلم واقعا برات تنگ شده بود. 

عزیزمممم ❤️❤️❤️❤️

ان‌شاءالله هر چی خیره اتفاق بیفته 🥰🥰
منم عروس نشدم😆 
خوشحالم میکنی، مرسی که اینقدر مهربونی 💓💓💓😋
همچنین تو هم مواظب باشد.من که بعد از کرونا خونه نشینم. 
منم همینطور. چند وقت یه بار یادت میفتادم. ولی خانواده برتر دیگه مثل قدیما نیست، بچه ها جدید شدن. اسمتو تو صفحه مشکات جان دیدم خوشحال شدم

نازنین

مرسی عزیزم.من ولی سرکار میرم با ماسک و دستکش.آدم داغون میشه. منم همین طور.خداروشکر اسمت همون رازک بود وگرنه همو نمیشناختیم. ایشالاه به زودی عروس میشی. قربونت برم آبجی من. دوست دارم گلی

خدا زودتر یه فکری به حالمون کنه این مریضی تموم بشه😔

منم دوست دارم. مرسی💓💓❤️😘

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان