#سفره هفت سین ساده من

رازک ..) ۳
دختر روشنا :)
خیلی قشنگ ^_^ 

مرسی😊😊


مامان ایلیا
به این نمیگن سااااده:)))

واقعا؟😂😂

آخه سفره هفت سین بقیه رو باید ببینین😂😂

مال شما رو ببینم؟ اگه ایلیا جون کنارش باشه که چه بهتر😍😍😍😅( سواستفاده گر کی بودم من؟!😂😂😎)

مامان ایلیا
مال مارو قراره سید پست کنه 
البته ما سال تحویل همگی جمع شدیم خونه ی اقا سیدپاکان
خب صبر میکنی تا سید پست کنه یا زودتر میخوای ببینی سواستفاده گررر😂😂

تو وبلاگشون؟؟

چطوره به پست سفره هفت سینم تو خانواده برتر بزارن؟😊😁

چه خوب... سال تحویل دورهمی خوش میگذره😊
صبر میکنم😍😍

مامان ایلیا
نمیدونم چالش سفره هفت سین؟ اممم فکرخوبیه 
از بس از این چالشا توی خانواده برتر گذاشته همه به این میشناسنش:)))

😂😂😂😂😂

خوبه که
به چیزای شاد شناخته میشن😍

مامان ایلیا
برای متن چالش کمک میکنی؟
به سید گفتم ،قبول کرد

چه جور متنی؟؟

شاپرک نقره ای
سفره ی هفت سین زیباییه.وبلاگتم جالبه
عیدت مبارک رازک جان

خواهش میکنم زیبا میبینی شاپرک نقره ای عزیز😍😍

عید تو هم مبارک 😍😍🌷🌷🌷
خوش اومدی⚘⚘

مامان ایلیا
متن برای دعوت به چالش 

باشه اجازه بدین یه سرچی بزنم... اما زیاد امیدوار نباشین به من 😂😂

ووی از حالا استرس گرفتم😃😃

مامان ایلیا
مرسی عزیز دلم:)))
منم استرس گرفته چون سید گفته واسه جایزه از خجالتشون درمیام:)))

😊😊

خواهش میکنم.

الان چند نمونه میزارم اینجا... با سرچ نتیجه ای نگرفتم😁

مامان ایلیا
باشه منتظرم
خییییبلی ممممنونم از لطفت بببخشید خسته ای خوابت میاد من اذیتت کردم

توهم شرکت کن

خواهش میکنم. این چه حرفیه؟😊

من خودم پیشنهاد دادم و زحمت درست کردم واسه باباسید

خواب از سرم پریده😅
چشم باید عکس جدید بگیرم😂😂

افغانی ..
سال نو رو تبریک میگم 🌹 ان شالله که سال خوبی داشته باشید 🌹

ممنونم منم تبریک عرض میکنم😊.... همچنین🌷🌷

مامان ایلیا
نگو عزیز دلممم این چه حرفیه تو فقط رحمتی
حالا عجله نکنیااا به کارات برس اول
مامان ایلیا
خوبن اما خب بقول خودت چکش کاری میخوان
بنظرم بدیم به خودش درستش کنه:)))

😂😂😂😂

اره همون اولی قابل تحملتره باید تغییرات روش بدیم😅

کلا متنایی که خودشون مینویسن بالای پستا دلنشین و صمیمیه

مامان ایلیا
اره واقعا 
حالا ببینیم چی میشه من که خیییلی عجله دارم:)))

😁😁😁 عزیزم😘


مامان خانومی این رو امروز گرفتم😂😂 خوبه واسه مسابقه؟؟ یکم پشمک حاج عبدالله گذاشتم تو کادر😂😂😂😂 آجیل نگذاشتم به دلیل حمایت از#کمپین😄😅😅

http://uupload.ir/files/p95x_۲۰۱۹۰۳۲۱_۱۶۳۳۰۲.jpg

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان