یه رنگی!

رازک ..) ۲
دختر روشنا :)
احسنت  چه جمله پر باری بود :)
امید وارم همه مون سعی کنیم یک رنگ باشیم 🙂

انشالله...

روشنا جان؛ چالش فانتزی از کجا شروع شد؟
وب شما؟

دختر روشنا :)
چالش فانتزی ؟ چی هست ؟ نه ؟ جدی چی هست ؟

اوممم مگه تو وب تو نبود؟؟ چادری بودی و خانم دکتر و اینا؟؟ ببخشید چالش پیش بینی آینده😂😂

حواسم نبود اشتباه گفتم🤗

دختر روشنا :)
اهان  اون چالش آینده بود .
نه عزیزم پیشنهاد من نبود یکی ( نمی دونم )این چالش گذاشته بود دوستان ازم دعوت کردن شرکت کنم من شرکت کردم و   حدود ۷ الی ۸ نفر دعوت کردم .

آها

مرسی از پاسخگوییت😊

شب خوش🙋

دختر روشنا :)
خواهش میکنم عزیزم 
شب شما هم خوش 😘😘😘
دخـترکــِ بی نام :))
چالش اینده فک کنم از وب اقارامین شروع شده بود 
:)

آها... چه جالب😁

من نمیشناسم😋

دخـترکــِ بی نام :))
منم نمیشناسم برا چالشش وبشونو دیدم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان