لبخند


ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ...

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ...

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ،ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺸﯿﻤﺎﻧﯽ ﮐﻨﺪ...

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ...

ﺍﯾﻦ ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﻮﺳﺖ...


ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﭙﻬﺮﯼ؛

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﻪﯼ ﻭﺳﻌﺖ ﺧﻮﯾﺶ ﻣﺤﻔﻞ ﺳﺎﮐﺖ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﺣﺎﺻﻠﺶ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺟﺰﺍ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﻓﺴﺮﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﻨﺒﺶ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺎﻫﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﺣﯿﺎﺕ...

ﺗﺎ ﺑﻪ ﺟﺎیی ﮐﻪ ﺧﺪﺍ میخندد...

رازک ..) ۱
مامان ایلیا
🌸🌸🌸عالی بود

به به باد آمد و بوی عنبر آورد😄😍😍😍😍😍😘😘😘😘


سلام مامان خانوم خیلی خیلی خوش اومدین🌷🌷🌺🌺

دلم براتون تنگ شده بودا😍😍😢

از اهواز برگشتین به سلامتی؟
ایلیا جانم خوبه؟😙

جویای احوالتون بودم مامان خانوم😊

مامان ایلیا
اره عزیزم ۲ماهه برگشتیم تقریبا
مرسییی بله اقا سید میگفتن

وای خیلی خوشحالممم😍😍😍

وای چه زود دوماه شدا😊

از پایان ترم سابق دیگه

بعد شغل شما مشکلی پیدا نکرد؟ یعنی تو اون تایم انتقال پیدا کردین یا مرخصی بودین؟😊

منم خیلی خوشحالم میبینمتون...
اگه از همه ی مجازی هم جدا بشم ولی دلم نمیخاد هیچ وقت از خانواده پر آرامش شما دل بکنم😜😃😍😍

ایلیا هنوز آس دوست داره؟😅😅

ببخشید همه اش دیر میرسم پاسختونو بدم😊

مامان ایلیا
اره زود دوماه شد  :)))کلا عمر زود میگذره:)
من انتقالی گرفتم بیمارستان ارتش اینجا....

وای عزززیززززم دل به دل راه داره باور کن منم همینطور
ایلیا عااااشق آسه:)))
خواهش میکنم منم مجبورم به خاطر کارا دیر جواب بدم

جالبه بچه بودم میدیدم بزرگترا البته تو رنج ۵۰ _۶۰ سال میگفتن قدر عمرو بدونین زود میگذره ... وقتی به سن ما برسین میفهمین!! 

ولی من از همین الان این حسو دارم اصلا نفهمیدم کی ۹۷ شروع شد که الان روزای پایانیشه😑

فداتون بشم... آخی هنوزم عشق درجه یکش آسه😂😂  مامانم میگه من بچه بودم عاشق شیر بودم ؛ ولی الان از شیر بدم میاد 😂😂
خدا کنه عشقش به لبنیات همیشه باقی بمونه که انشالله قدش بلند بشه با استخون بندی محکم😁😁😉

نصف خونه تکونی خونمون مونده اما دریغ از کمی اراده😁😁 دیروز رفتیم کاشان و نیاسر گردش جاتون سبز😍😍 وسط خونه تکونی😂
خیلی آبشارش زیبا بود به سرسبزیش و زلالی و صافی آبش که نگاه میکردم یاد شما تو ذهنم بود😃😃 واقعا بدون اغراق میگم😊😎


مامان ایلیا
اره واقعا عمر زود میگذره چشم روی هم گذاشتیم ایلیا داره دومین بهار زندگیشو میبینه
پس دنیا ارزش دل شکستن نداره 

عزیز مادر چرا میگی فدات شم ؛(((

اره ایلیا فرنی رو به اسم آس میخوره میگم آسه اما شیرینش:))))

وای زلالی ابشااررر😻😻😻😍😍😍👭👭👭👭مرررررسی
من دارم آب میشمااا از خجااالت
وای مرسییی

آخی شما اذیت میشین از این پست به پست کلام اول 😂😂


دنیا که ارزش دل شکستن نداره ولی خب دله این حرفا حالیش نمیشه که!

آخه وقتی یکی رو دوس داشته باشم ناخودآگاه رو زبونم میاد.. راستش من یه نیمچه درونگرام و زیادم اهل محبت کلامی نیستم. ولی میگم در مورد اشخاص خاص ناخودآگاهه😁😁

آخی گولش میزنید😅😅یادمه باباسید میگفتن فرنی دوس نداره😅😅 

اره بزارید یه عکس الان آپلود میکنم تو همین کامنتم ببینید آبشارو

http://uupload.ir/files/c5j_۲۰۱۹۰۳۱۴_۱۶۰۹۱۱.jpg

مامان ایلیا
اشکال نداره من بخاطر تو اذیت نمیشممم

وای خوشکل خانم مرسیی اره ناخوداگاهه اما چون منم دوستت دارم میترسم بگی اخه


اره فرنی و حریره بادم دوست نداره زورش زیادهههه من و باباش میریزیم توی حلقش:)))))

وای مرررسییی ابشار 

چشم نمیگم یعنی سعی میکنم😁


الهییی تصورش تو موقعیتی که به زور میریزین تو حلقش😅😅😅😅

مامان ایلیا
خییییللللی خوشکله:))

آدم آرامش میگیره😍😍😍🌷🌷🌷🌷

آره واقعا. بعد چون هنوز زمستونه و بارون میومد خلوت بود .

انشالله اگه نرفتین حتما قسمت بشه😁😁 تو اردیبهشت محشره چون فصل گلابگیریه

مامان ایلیا
چشم حتما  ممنونم از پیشنهادت
اتفاقا تاحالا نرفتیم
 

بی بلا😍

انشالله برید و خوش بگدره بهتون... منم امسال چند بار رفتم اون ورا برا اولین بار...

مامان خانوم نمیدونید چقدر به فکر آقا سید پاکانم!! خیلی براشون ناراحتم😔
کاش معجزه ای میشد! 
روم نمیشد از باباسید حالشونو بپرسم. آخه ایشون میگن شکر ... 
ولی کاش معجزه ای رخ میداد😔😢

مامان ایلیا
ان شاالله میریم
💜💜💜💜
ولی با بچه کوچیک سخته مخصوصا اینکه شیرخواره باشه

وای درا جان خیلی منم براش ناراحتم بخدا گاهی زنگ میزنم خونشون صدای خانومش بغض داره دلم کباب میشه
 دوهفته پیش فشار افتاد و تشنج کرد وای نمیدونید چققققدر بابای ایلیا حالش بد بود غذا نمیخورد عصبی بود
فقط دعا کن عزیزم

آره درک میکنم..‌ گرچه تو فامیل ما تا بچشون دنیا میاد سریع پا میشن میرن با ماشینشون سفر!! خوبه این بچه گرمازده و سرما زده نمیشه!! 😁😁 


آخی... خدایا خودت بهشون نظر دوباره بکن😢😢
حق دارن ... منم ناراحت بشم سریع از اشتها میفتم... 
چشم دعا میکنم 😔😔
انشالله شفای عاجل براشون مقدر بشه

مامان ایلیا
والا چی بگم بعضی از بچه ها از همون اولش  خیلی محکم بار میان ولی ایلیا ملوسکه:)))

دعاکن خیلی دعاکن این بنده ی خدا از شهریور۹۶تاحالا زندگی نکرد:(

سلام.

عزیز دله این ملوسک😂😂

چشم... 😔😔

مامان ایلیا
این عکسها قشنگن

http://uupload.ir/files/hern_screenshot_2019-03-12-18-27-29.jpeg



http://uupload.ir/files/hopl_img_20190314_122338.jpg

خیلییی خیلیی قشنگن . الان پست میکنم 😍😍😘


ممنونم 🌷🌷🌸🌸

مامان ایلیا
حااالااا دیدم پست کردی😍😍

😄😄جدی؟


راستی مامان خانوم تست رادیو دادم. قبول شدم. قراره واسه سال تحویل برنامه ضبط کنیم😊😁
البته نه رادیویی مثل دایی رهام... رادیو اینترنتی در واقع😁

مامان ایلیا
اره از بس فقط میام این دوتا پست اصلا حواسم نبود پست جدید زدی😅😅😅

واییییی چه خووووووبببب😍😍😍خیییلی برات خوشحاللللم🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌸

رادیو اینترنتی کاربراش هم اینترنتیه؟

😁😁 حق دارین... 


میسیییی😘😘 البته هنوز آنچنان قطعی نگفتن... ولی من دوتا وویس براشون فرستادم گفتن تن صدات خوبه و تو برناممون داریمت.... اگه یادشون نره... البته من دوسه تا از کاراشونو دانلود کردم زیاد جالب نبودن😂😂 به خودم امیدوار شدم😁

اصلا پولی نیست... عشقیه😃😃 چندتا جوون دورهمی رادیو اینترنتی زدن! از شهرای مختلف وویس میفرستن اینا خودشون تدوین میکنن.
اگه انشالله همکاری کردم باهاشون براتون میفرستم😉🤗

مامان ایلیا
عشقی😅😅😅
بازم خوبه
مملکت که کاری نمیکنه  حداقل خود جوونا دست بکار بشن:)))
وای چقدر خوبه جوون ها بفکرن
امیدوار باش تو همیشه خاصی

😊

آره حداقل دورهمی سرگرم میشیم 😁 خواستین وبلاگشونو ببینین؛ اسمش هست رادیو بلاگی ها😎

اینجاس که خجالت زدم کردین و دلم میخاد قربون صدقتون برما😁😁😍😍

مامان ایلیا
باشه وقت کنم چشم

نگوووو عزززیزززم🐣🐣🐣

بی بلا⚘🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان