تا جای ممکن قانونمند باش!


اولین باری که بین دوراهی قانون و اخلاق قرار گرفتم مربوط به زمانی بود که قاضی بودم

و به پرونده های تخلفات رانندگی رسیدگی می کردم.


پرونده پسر دوست پدرم را برایم آوردند که من و خانواده ام چند مدتی در خانه آن ها تا پیدا شدن خانه جدید مهمان بودیم. اخلاق اقتضا می کرد تا او را جریمه نکنم ولی ندای درونم قانون را میپسندید.

بالاخره او را جریمه کردم اما برگ جریمه اش را خودم پرداختم.


  مرحوم دکتر امیر ناصر کاتوزیان؛ پدر علم حقوق

رازک ..) ۱
جلال ستاری
سلام

پدر علم حقوق واقعا مردی دانشمند و روشنفکر به معنای واقعی کلمه . خدا رحمتشون کنه ان شاءالله .

تازه ترم یک حقوق رو شروع کرده بودم که به رحمت خدا پیوستند !

سلام

بله واقعا. روحشون شاد😊

یه نگاه کوچیک به وبلاگتون انداختم و از مبحث نامزدی متوجه شدم، حقوق خوندین😊

امیر
سلام
از مطالبتون خیلی خوشم اومد
با اینکه کمه ولی دوست داشتنی هست.
موفق باشی 

سلام. خیلی خیلی خوش اومدین به کلبه حقیرانه من😊


خب عمر وبلاگم به یه هفته کشیده هنوز😁
انشالله بهتر میشه😊

خیلی ممنون😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان