حوصله نیست


بی‌لشگریم! حوصله‌ی شرح قصه نیست 
فرمانبریم، حوصله‌ی شرح قصه نیست


با پرچم سفید به پیکار می‌رویم
ما کمتریم! حوصله‌ی شرح قصه نیست

فریاد می‌زنند ببینید و بشنوید
کور و کرّیم! حوصله‌ی شرح قصه نیست

تکرار نقش کهنه خود در لباس نو
بازیگریم! حوصله‌ی شرح قصه نیست

آیینه‌ها به دیدن هم خو گرفته‌اند
یکدیگریم! حوصله‌ی شرح قصه نیست

همچون انار خون‌دل از خویش می‌خوریم
غم پروریم! حوصله‌ی شرح قصه نیست

فاضل نظری

#گرانی بنزین و همه چیز

رازک ..) ۵
پرینازم ...

سلام رازک جونم😘
شعرخیلی جالبی بود چه قدربه حال این روزامون میاد

همچون انار خون‌دل از خویش می‌خوریم
غم پروریم! حوصله‌ی شرح قصه نیست

واقعامن شبیه دیوونه هاشدم
نمیدونم بخندم یاگریه کنم
برف همیشه بهم نشاط میده 
امااحساس میکنم برفای امسال خونیه به خاطرآدمایی که کشته شدن😢

سلام عزیزم

بله خیلی به حس و حالمون میاد این شعر
البته من وقتی پست کردم این شعر رو که دیدم یه روز گذشت از خبر گرونی و هیچ اعتراضی نشده، انگار تو شوک بودن همه. اینو با اون حس و حال گذاشتم

واقعا چقدر راحت جون آدما از دست میره و انگار نه انگار 

مشکات ..

زیر سرپنجه ی گرگیم و جگرها خون است

ای شبان دل ما ناله ی نای تو کجاست؟؟😕

چه بیت پر معنایی. مرسی ازت😍

افغانی ..

افرین فاضل !

چه شعر خوبی 👏 لذت بردم

همچنین ممنون از حسن سلیقه ی شما در انتخاب 👍

خواهش میکنم بزرگوار🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان