خانومای باهوش


یه زنی میگفت:

فهمیدم شوهرم با یه دختری تو فیس بوک پی ام بازی میکردن، دختره اسم خودشو گذاشته (پروانه طلایی)

پی ام هاشونو چک کردم دیدم به همدیگه حرفهای قشنگ و عاشقانه میزنن و قرار ازدواج گذاشتن.

شوهرم تو فیسبوک اسم خودشو گذاشته(پسر دنیا دیده)


یه فکری تو سرم زد که ازش انتقام بگیرم، رفتم تو فیس بوک برای خودم یه پروفایل درست کردم و اسم خودمو گذاشتم(ابو القعقاع)

تو پروفایلم کلی متن و فیلم های ترسناک درباره قتل و آتش زدن آدمها و گردن زدن گذاشتم و بعد یه متن برای شوهرم فرستادم نوشتم: این دختر که اسمش پروانه طلایی هست، زن منه و من از دار و دسته داعش هستم و از تو همه چی میدونم، اسمش و اسم مادرش و اسم همه خواهر برادراش و کجا ساکنه کجا کار میکنه رو بهش گفتم و بهش گفتم به خدا قسم اگر تو رو دوباره تو فیس بوک ببینم گردنتو در جا میزنم...


خلاصه روز بعد دیدم صورتش سرخ و زرد شده و از خونه اصلا بیرون نمیرفت، فیس بوک، واتساپ، اینستاگرام و بقیه برنامه های چت رو حذف کرد و یه گوشی ساده خرید! هر چند لحظه میره و میاد تو هال خونمون و میگه اذان عصر کی میگن!

خدا شاهده هدایتش کردم.😆

رازک ..) ۵
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
عالی بود
:):):):)

😂😂😂

پرتو کیانی
خخخخخخخخخخخخخ:)))))))))))))))))))
مررردمم از خندهههه...:)))))))

😂😂 

خدانکنه

همنام مادر سادات
به نام او


سلام سلام رازکِ خوشگلِ پر رمز و رازم
چطوری مطوررررریییی؟؟؟ حال دلت خوبه؟ 


خدا خیرت بده رازک چقدر خندیدم😹😹😹😹
ینی عالییییی بوداااااااااااا 😹😂
حالا اگه من جای این خانومِ باهوش بودم درجا میگفتم طلاق😂😂اصن فکرم به اینجاها نمیرسید که...

تازه واسه این عکسه مُردم😍😻😍 چقدر ناز و گوگولی مگووووولی 😍
من عاشق نی نی وبچه هام 😍 البته تا وقتی که 3-4 سالشون بشه😐😐 بعد از اون اگه نق نقو  و لوس باشن دلم میخواد بکوبونمشون تو دیوار 😐😐

حالا که تا اینجا اومدم بذار یه شعر خوشگلم بنویسم واست😍

قند دارد خنده هایت چایی بردار و بیا
من شدیدا عاشق چایی قند پهلو شدم

مواظب خودت باش گل دختر
یاعلی...

سلام عزیزم😍😍

خداروشکر خیلی خوبم. تو چطولی؟😚😘😘💜💙خوبی انشالله؟ درسا خوب پیش میره؟

فداااات 😂😂
آره من هم مثل این خانوم نیستم؛ سیاست ندارم😅😅 بعضی وقتا سیاست بسی چیز خوبیست😂😂

دقیقا😍😍 بچه ها وقتی تاتی تاتی میکنن و زبون باز میکنن خیلی عجقن. دیگه بچه به سن مدرسه برسه . واییی بخصوص کلاس اولی که هر جا ببینتت میگه خاله املا میگی؟ یا رازک بیا با هم ریاضی هامو حل کنیم😑😁😁😁 دوز ندالم😎


مرسی از انتخاب زیبات . خیلی شعر قشنگی بود جناس داره؟ تشبیه ؟؟ آرایه اش چیه کلا؟😂😂

تو هم مواظب خودتو خوبیات باش.😘😘

همنام مادر سادات
بوس به کَله ت 😍😘

منم خوبم عزیزم،الحمدلله...
درسا هم خوبن سلام می رسونن😂😅دلم میخواد  زودتر تموم شه راحت شمممممم

😂👌🏿 اره سیاست خیلی خوبه ولی منم سیاست ندارممممممم اصلا😹


وای آره😻مخصوصا وقتی اسمتو بلد نباشن درست بگن😻 چقدر دلم نی نی خوااااست😹
من در این مواقع سعی میکنم خودم رو از صحنه ی روزگار پاک کنم😂😂

قابل شما رو نداشت خانوم خوشگل😍

فکررررر کنم استعاره و تشبیه داره😂😂😂
وجه تشبیه قند و خنده های تو میشه شیرینیشون که جفتشون شیرینن
چایی قند پهلو هم قندش استعاره از خنده هایِ توئه😍
می بینی کنکور چه کرده باهام😂😑😑😑😂


😍💙

خب خداروشکر😉😍

آره والا این کنکور غول بی شاخ و دمیه. دیگه از بعد از عیدم آدم هی به خودش میگه پس کی تموم میشه!خسته شدیم😁

از این نی نیا داریم. مامان باباش پشت تلفن اسمامونو یکی یکی بهش میگن میگن بگو رازک کجاست فلانی کجاست😂😂😂

آره . همون میخاستم ببینم ادبیاتتو خوب خوندی یا که چی😅😅😅
آورین آورین کارت درسته😆

افغانی ..
بیچاره مردها
از یطرف یک زن وسوسه ش میکنه
از یطرف یک زن تهدیدش میکنه
هییییی خدااااا ....😧

😜

آخی طفلکیا😦😩


😂😂😂
اینم بگین از یه طرف بقیه زن ها تحسین میکنن کار این خانومو😂😂😂

رنگی رنگی
یه خنده ی تلخ و ناراحت کننده

آخییی😁😁

شاپرک نقره ای
ای جونم چ باحال ... کاش همه خانوما ازین سیاستا داشتن تا کمتر حرص و غصه بخورن ... والااااا  ...خخخخخخ

والا😎😄😄😄

مهربان بانو
تکنیک خیلی خوبی بود😂

😆😆😆

چه خوش اومدی مهربان جون💗🌻🌻

مهربان بانو
مرسی❤
مریم سادات موسوی
وای رازک عالی بودی چقدرخوشم اومد 

😁😁😁😁

همه ی خانومای باهوش خوششون میاد😅

MIS _REIHANE
بایموجی خنده به اندازه شونصدتا.
خیلی خندیدم.متچکرم.

خواهش میشه.😁

مرسی از حضورت میس جان😎😁😁

😂مهسا😂 اا
😂😂

به به چه مهسا خانوم خوش خنده ای😂😂

مشکات
واااااااای 
دمش گرم😃😎😂😂😂😂😂
 اگه مشاور خانواده بود خیلی سرش شلوغ میشد.

البته قبلش سلام رازک جان😅
چه وبلاگ قشنگی داری😍
منو یاد سفره هفت سینت انداخت😅همون مدلی  صمیمی با رنگای گرم 😊

سلام مشکات جون.😊🌷

آره راست میگی😄😄

مرسی از تعریفت. چشمات قشنگ قشنگ میبینه😍😍
وای یادته سفره رو😎 چه عالی😘

همیشه بیا اینجا😉
راستی اسم کوچیکیت همین ایمیلته؟!

میدونی حس میکنم خیلی داریم تو خانواده برتر نمونه اسمت رو😁

مشکات
سلام
قربونت عزیزم 😘
حقیقته واقعاً. مطالبت به معنای واقعی گلچینه😊😍لذت بردم از خوندنشون😍
 تقریباً سفره همه یادمه😁حتی سفره زندگی به شرط سید هم که دیر رسید به چالش رفتم تو وبلاگش دیدم.اونم یادمه😂😂
آره اسمم همینه😎


سلام گلی  🥰😍

مرسی از تعریف قشنگت.💓 لطف داری به من🌺🌺
من سفره آقا سید و آقا رهام رو یادمه که لیوان چایی رو برنداشته بود😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان