Start


در زندگی بعدی، کاش می شد مسیر را وارونه طی کنم. در آغاز، پیکری بیجان و مرده باشم و آنگاه راه آغاز شود.

در خانه ای از انسانهای سالمند، زندگی را آغاز کنم و هرروز همه چیز، بهتر و بهتر شود. به خاطرِ بیش از حد سالم بودن، از خانه بیرونم کنند. بروم و حقوق بازنشستگی ام را جمع کنم.و سپس، کار کردن را آغاز کنم.

روز اول، یک ساعتِ طلایی خواهم خرید و به مهمانی و پایکوبی خواهم رفت. سپس چهل سال پیوسته کار خواهم کرد و هرروز ، جوان تر خواهم شد. آنگاه برای دبیرستان آماده ام؛ و سپس به دبستان می روم و آنگاه کودک می شوم و بازی می کنم. هیچ مسئولیتی نخواهم داشت. آنقدر جوان و جوان تر می شوم تا به یک نوزاد تبدیل شوم. و آنگاه نه ماه ، در محیطی زیبا و لوکس ، چیزی شبیه استخر ، غوطه ور خواهم شد ... و سپس با یک لحظه برانگیختگیِ شورانگیز ، زندگی را در اوج به پایان برسانم !


📕 وودی آلن


رازک ..) ۲
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب میشه
دقیقا مثل فیلم بنجامین باتن :)

دقیقا.👌

منم اون فیلمو دیدم.

افغانی ..
انسان یکبار زاده و زندگی و میمیره . بار دیگه ای وجود نداره
زندگی بعد اموزه های ادیان هندو 



زندگی بعدی اون دنیاست...

کاملا درسته👍

مگه نگفته بودم من هندوئم؟😂😂😂😂

البته در مورد تناسخ من یه نگاهی تو نت انداختم دیدم یه فرقه ای از شیعه هم که بهشون میگن غُلات شیعه بهش اعتقاد دارن!! با رجعت یکی میدوننش! 

پرتو کیانی
آخییی...چ باحال^...^

😊😊

مریم سادات موسوی
من یه فیلم دیدم ه دقیقا اینجوری بود

👍فیلم بنجامین

شاپرک نقره ای
سلاااام و عرض ادب رازک جان
منم چند روز پیش تو همین فکر بودم اتفاقا ... جالب میشد!!!!!
فیلمه هم ندیدم ٬ مشتاق شدم برم ببینم.

سلام شاپرک عزیز و گرامی.💞💞

نظراتت رو تو خانواده برتر دنبال میکنم واقعا عاقلانه ان😊
مرسی از پیامت😘

شاپرک نقره ای
سلااااام
واااااااااای مرسی عزیزم.نظر لطفته رازک جونم .★★★★★★★

سلااام و صد سلام😁😍😍

خواهش میکنم عزیزم. واقعنی و جدی گفتم.
پستت هم خیلی جالب بود.
وقت نکردم نظر بزارم😁

MIS _REIHANE
یادم نمیاد ولیییی فک کنم فیلم اینسپشن لئونادرو دکاپریو (جک سابق:دی) اینمدلی بود.فک کنممم

ندیدم🤔🤔


اونی که منو بقیه دوستان دیدیم برد پیت بود😂😂

افغانی ..
میگم میدونم خسته اید !  یه دوره ریلکسیشن و ماساژ برید ! خستگیتون در رفت یه پست جدید بذارید 😉😅

سلام

😁😁😁 
چه جالب از پشت امواج فضای مجازی خیلی خوب متوجه خستگی من شدینا🙊👍
چشم حتما. مرسی از توجهتون😎😊

رامیان
سلام علیکم
خوشحال میشم بهم سربزنید یا علی 

علیکم السلام.

در اولین فرصت.
علی یارتان😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ساده که باشی

آدم ها خیلی زود دوستت می شوند

و تو خیلی دیـــــر می فهمی

دشمنت بودند
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان